Organizacja eventów – o czym warto wiedzieć?
March 2, 2015Organizacja wszelakich wydarzeń takich jak imprezy firmowe, integracyjne czy pikniki to nie lada wyzwanie. Zazwyczaj chcemy aby wszystko było dopięte na ostatni guzik a nasi goście zadowoleni. Musimy więc wówczas zadbać o różne kwestie i przyjrzeć się wszystkiemu z osobna by nie dopuścić do jakichkolwiek niedociągnięć, a to wymaga od nas dużego nakładu sił, czasu i pomysłowości. Wtedy zazwyczaj zastanawiamy się jak sobie pomóc.
Samodzielność czy zaufanie event managerowi?
Gdy chcemy zorganizować imprezę dla większej liczby osób i martwimy się o to czy sami w jej organizacji podołamy to opcja wynajęcia agencji trudzącej się kompleksową organizacją eventów jest wówczas dla nas najlepszą opcją. Możemy podzielić się naszymi oczekiwaniami a profesjonaliści zadbają za nas o każdy szczegół przy czym ryzyko niepowodzenia diametralnie się zmniejszy. Warto na początku opracować koncepcję całego przedsięwzięcia oraz przedstawić wysokość budżetu, którym dysponujemy do jego zorganizowania. Specjalista wówczas zadba o jak najdogodniejsze połączenie naszych potrzeb z zapleczem finansowym.
Przy wynajęciu agencji nie musimy się martwić, że o czymś zapomnimy, ponieważ zajmie się ona za nas wszystkim, począwszy od zaproszeń, wyboru miejsca, w którym odbędzie się wydarzenie, poprzez oprawę muzyczną, nagłośnienie, oświetlenie, catering czy ewentualny program artystyczny, gdy o takowy poprosimy. Często takie firmy dysponują lokalami służącymi do organizacji wszelakich imprez i spotkań, także wynajem ewentualnego miejsca bądź sali nie jest już problemem. Dobrym przykładem w tym aspekcie może być Restauracja Powsin mieszcząca się na warszawskim Ursynowie, która oferuje nie tylko malownicze miejsce do spędzania czasu w gronie bliskich osób, ale także zapewnia organizację wszelakich imprez okolicznościowych od podszewki takich jak wesela, komunie czy chrzciny, ale również imprezy firmowe lub integracyjne, które jak wiemy są bardzo dobrą opcją do wzmacniania więzi pomiędzy pracownikami i budowania “pijaru” firmy.
W przypadku gdy czeka nas więc organizacja znacznie większego wydarzenia niż niedzielny obiad w towarzystwie najbliższych osób, warto zdać się na umiejętności i wiedzę ludzi, którzy trudzą się tym na co dzień i zapewnią nam jak najwyższą jakość usług i zadowolenie z nich a jeżeli nie jesteśmy do końca pewni naszych wizji to z pewnością przedstawią nam swoje, sprawdzone rozwiązania dzięki czemu każdy będzie w stanie znaleźć dla siebie odpowiednie remedium.